IMPRUMUT RAPID

Intrebari Frecvente

  • Cum sa interpretez extrasul de cont?

  • Cum se poate obtine un card emis de Credit Europe Bank?

Foarte simplu!

Vino la orice sucursala Credit Europe Bank.
Aplica on-line pe www.cardavantaj.ro la sectiunea "Aplica acum"

Suna la CEBLine apeland numerele 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) si spune ca doresti obtinerea unui card emis de Credit Europe Bank.

Un reprezentant al Credit Europe Bank te va consilia in vederea obtineri unui card.

  • Care sunt tipurile de venituri eligibile?

Orice persoana care realizeaza venituri poate aplica pentru un card de credit emis de Credit Europe Bank. Printre veniturile acceptate regasim: venituri din salarii, chirii, profesii liberale, pensii, contracte de cesiune de drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de agent si nu numai. De asemenea, poti beneficia de un card de credit constituind un depozit care va garanta limita de credit acordata.



Pentru a obtine mai multe informatii despre conditiile aferente fiecarui tip de venit poti suna la CEBLine apeland numerele 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) sau poti vizita oricare din sucursalele noastre.

  • Unde se pot efectua cumparaturi cu plata in rate?


Te poti bucura de avantajele cumparaturilor cu plata in rate in reteaua magazinelor partenere Credit Europe Bank. Astfel poti efectua tranzactii in magazine din cele mai variate domenii: moda, agentii de turism, asigurari, mobila, saloane de frumusete, electronice / electrocasnice / IT&C, decoratiuni, sanatate, supermarket-uri, benzinarii, etc.

Consulta lista permanent actualizata cu adresele magazinelor partenere Credit Europe Bank pe www.cardavantaj.ro unde poti gasi, de asemenea, si informatii despre toate cardurile din oferta bancii precum si despre campaniile aflate in desfasurare.

Pe langa avantajul cumparaturilor cu plata in rate, acum poti folosi cardul tau emis de Credit Europe Bank pentru plata on-line. Tranzactiile efectuate pe Internet confera si o flexibilitate deosebita.

Poti efectua tranzactii la orice ora, produsele si serviciile comerciantilor fiind la doar un click distanta fara am mai fi nevoie sa te deplasezi la magazine. In plus vei primi si un bonus de 0,3 % din valoarea tranzactiei. O atentie sporita a fost acordata securitatii tranzactiilor, de aceea toate magazinele partenere CardAvantaj pentru cumparaturi pe Internet sunt inrolate in sistemul de securitate 3D Secure (MasterCard Secure Code si Verified by Visa).

Pentru a elimina orice posibilitate de fraudare a tranzacţiilor cu cardul pe Internet, toate cardurile emise de Credit Europe Bank sunt iniţial blocate pentru tranzactiile on-line. Pentru a putea face plăţi on-line deţinătorii de card îşi pot activa acest serviciu aplelând CEBLine la tel.: 0801.000.000 (număr apelabil din reţeaua de telefonie fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (număr apelabil din orice reţea). Serviciul este disponibil non-stop, iar apelurile telefonice au tarif normal.

  • Ce este bonusul si cum poate fi utilizat?

La fiecare tranzactie pe care tu o efectuezi la comerciantii din Romania sau din strainatate care au afisata sigla Visa sau MasterCard, atat in reteaua de magazine partenere cat si in afara acesteia, sau chiar pentru fiecare retragere de numerare pe care o efectuezi de la orice ATM, 0,3% din valoarea acesteia se va regasi pe cardul tau in contul de bonus, separat de limita de credit. Bonusul poate fi folosit ulterior pentru o noua tranzactie in orice magazin partener Credit Europe Bank. Tot ce trebuie sa faci este sa comunici ca doresti sa efectuezi plata din contul de bonus cand platesti cu cardul.

Mai mult decat atat, vei primi bonus chiar si pentru tranzactiile efectuate din contul de bonus. In acest fel, pentru orice tip de tranzactie comerciala efectuata in Romania sau in strainatate, vei fi rasplatit de catre Credit Europe Bank pentru ca folosesti CardAvantaj la cumparaturi.

Valoarea bonusului nu o vei returna niciodata, ea reprezinta cadoul nostru pentru ca ai folosit CardAvantaj. Bonusul nu poate fi retras in numerar de la bancomat si nici nu poate fi utilizat pentru a achita creditul utilizat; valoarea acestuia este evidentiata in fiecare extras de cont emis lunar.

  • Ce dobanda se plateste pentru limita de credit utilizata?

0% dobanda pentru cumparaturile cu plata in rate in cazul in care rambursezi integral rata scadenta in perioada de gratie de pana la 45 de zile.

0% dobanda pentru tranzactiile efectuate la orice comerciant care are afisat sigla Visa sau MasterCard (in afara sistemului de rate) in cazul in care rambursezi in totalitate suma utilizata in perioada de gratie.

2,33% dobanda/luna pentru retragerile de numerar de la orice bancomat, dobanda calculata din ziua efectuarii tranzactiei.

2,33% dobanda/luna pentu tranzactiile comerciale efectuate atat in sistem de rate la comerciantii parteneri cat si la comerciantii din afara sistemului de rate, dobanda calculata dupa expirarea perioadei de gratie.

Calcul detaliat al dobanzii:

Limita de credit acordata pentru un card de credit CardAvantaj este de pana la 3 venituri nete in functie de criteriile de eligibilitate aplicate de catre Banca, si este acordata pe o perioada nedeterminata cu conditia rambursarii minime lunare.
DAE 28% pe an

0% dobanda fixa pentru cumparaturile cu plata in rate in cazul in care rambursezi integral ratele respectand scadenta extrasului de cont.

Exemplu:
Valoare tranzactie - 300 Ron
Numar rate - 5
Rata lunara - 60 Ron
Data platii - data scadenta a extrasului de cont, conform optiunii dvs.
Valoare totala platibila - 300 Ron

0% dobanda fixa pentru tranzactiile efectuate la orice comerciant care are afisat sigla Visa sau MasterCard (in afara sistemului de rate) in cazul in care rambursezi in totalitate suma utilizata in perioada de gratie.

Exemplu:
Valoare tranzactie - 200 Ron
Plata integral - 200 Ron
Data platii - data scadenta a extrasului de cont, conform optiunii dvs.
Valoare totala platibila - 200 Ron

2,33% dobanda lunara fixa pentru tranzactiile efectuate la orice comerciant care are afisat sigla Visa sau MasterCard in cazul in care rambursezi in prima luna numai suma minima lunara, iar in luna urmatoare se achita integral valoarea ramasa.

Exemplu:
Valoare tranzactie - 200 Ron
Suma minima de plata in prima luna - 10 RON
Data platii - data scadenta a extrasului de cont, conform optiunii dvs.
Dobanda pentru 30 zile pentru restul de 190 RON - 4,37 Ron
Valoare platita la extrasul din a doua luna - 194,37 Ron
Valoare totala platibila - 204,37 Ron

2,33% dobanda lunara fixa pentru retragerile de numerar de la bancomatele Credit Europe Bank, dobanda calculata din ziua efectuarii tranzactiei (in cazul in care rambursezi in totalitate suma la scadenta primului extras de cont).

Exemplu:
Valoare tranzactie - 400 Ron
Comision retragere numerar - 5 Ron
Dobanda pentru 30 zile - 9,2 Ron
Data platii - data scadenta a extrasului de cont, conform optiunii dvs.
Valoare totala platibila - 414,2 Ron

  • Cand se plateste?

Iti poti alege singur data de emitere a extrasului de cont astfel incat data scadenta a sumei minime de plata sa nu te prinda descoperit. In functie de ziua in care primesti salariul, poti alege ca extrasul cardului tau de credit CardAvantaj sa fie emis in data de 7, de 20 sau in ultima zi a lunii. Ultima zi in care poti achita suma minima de plata va fi dupa 15 zile de la emiterea extrasului. Daca scadenta este intr-o zi nelucratoare, atunci plata trebuie efectuata in ziua lucratoare precedenta.

Odata cu emiterea extrasului de cont Credit Europe Bank va transmite un SMS cu suma minima de plata!

Limita de credit acordata pe card este de tip revolving, sumele rambursate regasindu-se din nou pe contul de card incepand cu a doua zi pentru a fi din nou utilizate.

  • Cum pot primi infomatii despre tranzactii si sume de plata?

Extrasul de cont lunar - aici sunt evidentiate toate tranzactiile efectuate pentru luna aferenta extrasului precum si suma de plata;

Copie dupa extrasul de cont lunar - vino la orice sucursala Credit Europe Bank si poti solicita o copie a extrasului de cont lunar;

Mini extras ATM - la orice ATM Credit Europe Bank poti cere un astfel de mini extras; acesta evidentiaza ultimele 10 tranzactii efectuate;

CEBLine: 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) - un reprezentant al bancii iti va sta la dispozitie pentru detalii privind tranzactiile efectuate sau suma de plata.

  • Care sunt conditiile si actele necesare pentru cresterea / diminuarea de limita de credit?

Pentru modificarea limitei de credit trebuie sa descarci si sa completezi Formularul pentru Crestere / Diminuare limita de credit. Totodata, trebuie sa completezi o noua cerere de emitere si o adeverinta de venit pe care le poti descarca de asemenea de pe site. Dupa ce le completezi trebuie sa te prezinti la orice sucursala a CEB si sa le inmanezi unui reprezentant al bancii. Nu uita de Declaratia privind veniturile din salarii care trebuie sa insoteasca formularele enumerate mai sus!

Solicitarea privind cresterea limitei de credit se va efectua in cazul in care cardul a fost activat in urma cu minim 6 luni iar detinatorul sau a efectuat cel putin o tranzactie financiara.

  • Cum se pot efectua tranzactii pe Internet?

Daca doresti sa folosesti cardul pe Internet, trebuie sa-ti activezi serviciul de plata on-line apeland CEBLine la tel.: 0801.000.000 (numar apelabil din reteaua de telefonie fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (numar apelabil din orice retea). Serviciul este disponibil non-stop, iar apelurile telefonice au tarif normal.

  • Cum imi pot modifica datele de contact sau adresa la care primesc extrasul de cont?

Pentru a modifica datele de contact sau adresa la care primesti extrasul de cont trebuie sa vii la orice sucursala Credit Europe Bank si sa completezi formularele necesare pe care apoi le vei inmana unui reprezentant al bancii. Modificarea va fi efectuata in cel mai scurt timp.

  • Ce fac daca am pierdut cardul, mi-a fost furat sau a fost blocat?

In cazul pierderii, furtului, deteriorarii ori blocarii cardului, a inregistrarii in contul Detinatorului de card a unor tranzactii neautorizate de acesta, a oricaror erori sau nereguli aparute in urma administrarii contului de catre Banca, a existentei unor suspiciuni cu privire la posibilitatea copierii cardului sau cunoasterea codului PIN / parolei de catre alte persoane neautorizate sau in cazul constatarii unor disfunctionalitati ale cardului, suna de urgenta la CEBLine la numarul de telefon 0801.000.000 / 0750.000.000 pentru a sesiza una din situatiile mentionate mai sus.

Dupa blocarea cardului, vei avea obligatia sa notifici in scris Banca. Pentru a notifica Banca, vino la cea mai apropiata sucursala Credit Europe Bank si completeaza formularele necesare pe care apoi le vei inmana unui reprezentant al bancii.

  • Cum pot sa imi reinnoiesc cardul daca acesta a fost deteriorat, pierdut/furat sau doresc sa il reinnoiesc mai devreme?

Pentru a iti reinnoi cardul suna la CEBLine apeland numerele 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) sau viziteaza oricare din sucursalele noastre. In cazul in care in luna curenta va expira cardul, poti merge la orice sucursala Credit Europe Bank, pentru a iti ridica noul card.

  • In ce conditii poate sa imi vireze angajatorul salariul in contul de card?

Tot ce trebuie sa faci pentru a primi salariul direct pe cardul tau emis de Credit Europe Bank este sa ii furnizezi angajatorului tau codul IBAN aferent cardului tau, precum si sucursala la care este deschis contul de card.

  • Doresc sa devin comerciant partener Credit Europe Bank. Cum pot face acest lucru?

Te rugam sa suni la unul dintre numerele de telefon ale serviciului de relatii cu clientii - CEBLine pentru a discuta cu un reprezentant al bancii:
- 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom)
- 0750.000.000 (apelabil din orice retea) 
De asemenea, ne poti scrie la rubrica de Comentarii si Sugestii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu